My Services Apple

My Services Apple

Adres: Adama Asnyka 41A, 59-220, Legnica
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/iPad12_3.webp?Expires=1754232022&Signature=sM9mlHNZZyhKkKPIL~0FEqDBp1Hc4-fBABvAtqX3G9KDc548c1rYZgjpU9dvV4uyoTo0KzigzAiJea3PFOUxt-EVW~BvJrrOq~oPTLKiat204b7XKlTUm6--Omd5lkWc8az6mHLo8E~bsKCSCRigoRyHEX1MrDF~5vtCcPnmLSK4do5-WP0FQ3Z1TSJ7DA3QVPc6wudR0ek8YRCYu8e4pKgb7SLAWWkvI4fBHb~vRRlQrpdphUVZuqnS~oeOWBjdIxs9-RZFJ8zZACV1ll0IBO1thQgmRBq5mEpKIyzXERtq2pEwpsUTymIDwTLLFDGDZtanf6920cCyeSoX3sBquw__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

iPad Pro 12.9-calowy (3. generacji)

Producent: Apple

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.
My Services Apple
pin
Adama Asnyka 41A
59-220, Legnica