My Services Apple

My Services Apple

Adres: Adama Asnyka 41A, 59-220, Legnica
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/iPad11_2.webp?Expires=1754232024&Signature=Gwa6oDZWyR0bBR7ivJbYdV8Sjstwfcznncxx026IhWWv1BixbKEyYvhDB1vUnCAfaV1J-XxNKwHaSrFLSCviIQzXsrraEnusF8L5KAAOQejzD90xjIE6NFvEyD1gOrtABfSIw6gw8~yMkuLWx3zM3AccA9rA53j1Swb918DMAYMPzT1hi3nRKshMtaRYVjyrZjmdOUS-qTLYJYodV0UDgbk0EwQFuELZ8DLVki0fGTPyLsJNBIyVlwnp7lmh91fgX4UeVcnAgaEZKAvtXAVWkOLsp96dzxJEBGBz2bq4i3r8e483~indwlLO4DI8e2A9V4wENJK5gsBd~-XKDKNa1Q__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

iPad Pro 11-calowy (2. generacji)

Producent: Apple

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.
My Services Apple
pin
Adama Asnyka 41A
59-220, Legnica