4TEL

4TEL

Adres: Rybnicka 205, 44-100, Gliwice
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/GalaxyXCover5.png?Expires=1750189837&Signature=OZI4eSkjKNGcV0TpCOJI6rfmY1fibwLB7VQ4l95RZOfMzvRvpEikhCNat-JG9lLtOjdfshyqABSCBLU6jqf656dmAntHa3DFePc75NXXCa9WGJw8fyVw8EtXk-nSbcUOeSU~e13S7PVJWjeRO5IkoQf3d-fO0AT6levBzSpIkQHo-BieK4kmRsGur0iUv~pJlQvnvbMLXbVeff~fBer2qN9mSuXK-KQFxWXrZfskaIyFi5CiVbcS7LJbaCrNDjOKo2CrSpEpSPRVC21ZNznvKB-mSC0hSzpEvv-MUeP6CUjzqN75k3V7RglFvFBR1KBKrGvb-S6CBZc~OpqERJ6fzw__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

Galaxy XCover 5

Producent: Samsung

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.

Wymiana wyświetlacza

Ekran urządzenia posiada całkowicie uszkodzony panel wyświetlacza. Nie działa częściowo bądź w całości dotyk, wyświetlany obraz posiada plamy bądź pionowe lub poziome pasy, obraz jest niewyraźny, występuje smużenie, migotanie, nierównomierne podświetlenie lub całkowity jego brak, zauważalne są inne wady w wyświetlaniu obrazu.
4TEL
pin
Rybnicka 205
44-100, Gliwice